Futsalin MM-karsinnan playoff-ottelut Suomen ja Serbian välillä siirtyvät

• Maajoukkueet
  • Futsal

Huhtikuun 9. ja 12. päivälle astellut futsalin miesten MM-karsinnan playoff-ottelut Serbia-Suomi ja Suomi-Serbia siirtyvät pelattavaksi myöhemmin.

UEFA ilmoitti perjantaina, että otteluita ei koronavirusepidemian takia tule pelata alkuperäisinä ottelupäivinä ja ne siirretään myöhempään ajankohtaan.

Suomen Palloliitto ja Serbian jalkapalloliitto neuvottelevat mahdollisista uusista ottelupäivistä ja pyrkivät löytämään hyvän ajankohdan näille kesällä 2020. Tarkempaa tietoa uusista ottelupäivistä ei vallitsevan tilanteen myötä toistaiseksi ole.

Suomen kotiotteluun 12.4. ostetut pääsyliput ovat voimassa myös uutena ajankohtana pelattavassa ottelussa. Pääsylipusta on myös mahdollisuus saada lipun hinta lunastettua takaisin. Tarkempaa tietoa myös tästä saadaan, kun ottelun uusi ajankohta on päätetty.

• futsal
  • Futsalmaajoukkue