Futsalin EM-kisojen alkulohkot pelataan ilman yleisöä

• Futsal

Hollannin jalkapalloliitto tiedotti perjantaina 14. tammikuuta, että futsalin EM-kisojen alkulohkot pelataan ilman yleisöä. Paikallisia rajoituksia arvioidaan uudelleen 25. tammikuuta, jolloin selviää, voidaanko pudotuspeleihin ottaa yleisöä.

Hollannin viranomaiset ovat 14. tammikuuta jatkaneet paikallisia rajoituksia 25. tammikuuta asti. Tämä tarkoittaa, että Amsterdamissa ja Groningenissa 19.1.–6.2. pelattavien futsalin EM-kisojen alkulohkot pelataan tyhjille katsomoille. Hallitus arvioi rajoituksia uudelleen 25. tammikuuta. Mikäli rajoituksia päädytään tuolloin purkamaan, on mahdollista, että pudotuspelivaiheessa stadioneille voidaan ottaa yleisöä.

Lipun jo aikaisemmin hankkineille hyvitetään täysi lipun hinta. Lipun ostaneisiin ollaan yhteydessä sähköpostitse. Mikäli yleisöä voidaan ottaa katsomoihin pudotuspelivaiheessa, aiemmin lipun pudotuspeliotteluihin ostaneet saavat lippuihin etuosto-oikeuden.

• futsal
  • Futsalmaajoukkue