Futsal: P17- ja P19 Futsal-Liigojen runko-ohjelma julkaistu

• Futsal

Tulevan kauden alustava otteluohjelma P17- ja P19 Futsal-Liigoihin on julkaistu. Sarjajärjestelmä noudattaa samaa kaavaa kuin viime kaudella, ja sarjat potkaistaan käyntiin marraskuun alkupuolella.

KOLME alkulohkoA molemmissa liigoissa

P17- ja P19 Futsal-Liigojen kausi 2020-2021 saatiin viime kevään rajoitusten vuoksi pelattua loppuun vasta elokuussa. Tampereella pelatuissa finaaleissa mestariksi selvisivät Ylöjärven Ilves (P17) sekä espoolainen GFT (P19).

Uusi kausi lähestyy kovaa vauhtia, ja alustavat otteluohjelmat on nyt julkaistu Tulospalvelussa molempiin sarjoihin. Molemmissa sarjoissa pelataan viime kauden tapaan kolme maantieteellisesti määrittynyttä alkulohkoa. P19:n osalta lopputurnaus välierineen ja finaaleineen ajoittuu maaliskuun loppuun, ja P17:n osalta puolestaan huhtikuun puolelle.

P17 Futsal-Liigan alustava otteluohjelma (palloliitto.fi)
P19 Futsal-Liigan alustava otteluohjelma (palloliitto.fi)

Palloliiton futsalkilpailupäällikkö Jouni Pihlaja uskoo, että sarjaohjelmat saadaan vahvistettua viikon 40 aikana.

- P19 Futsal-Liigaan vaikuttaa jonkin verran maajoukkuetoiminta ja ensi maaliskuussa Suomessa pelattava EM-karsintojen Main Roundin turnaus. Sarjajärjestelmä itsessään noudattaa viime kautta, ja nyt tietysti kaikki toivomme, että tuleva kausi päästään pelaamaan häiriöttömästi läpi.

• futsal