Futsal-Liigat: päätöskierros ja pudotuspelit siirretty koronaviruspandemian johdosta

• Futsal

Lauantaina 14.3. otteluohjelmassa olleet miesten ja naisten Futsal-Liigojen päätöskierrokset siirretään. Myös pudotuspelit siirtyvät koronaviruspandemian johdosta.

Lauantaina 14.3. otteluohjelmassa olleet miesten ja naisten Futsal-Liigojen päätöskierrokset siirretään. Vielä torstai-iltana 12.3. ottelut uutisoitiin Palloliiton liittohallituksen päätöksellä pelattavaksi ilman yleisöä, mutta nopeasti muuttuva koronavirustilanne muutti päätöksen. Tämä tarkoittaa sitä, että myös pudotuspelit, joiden oli määrä alkaa lauantaina 21.3., siirtyvät.

Palloliiton uutinen > >

Torstai-illan uutinen > >

Myös sunnuntain 15.3. kalenterissa ollut naisten futsal-liigakarsinnan toinen osa KaDy 2 FC Halikko siirretään; samoin viikon päästä alkavaksi merkityt miesten futsal-liigakarsinnat.

Tiedotamme lisää, kun asioista tiedetään enemmän.

Miesten otteluohjelma ja sarjataulukko > >

Naisten otteluohjelma ja sarjataulukko > >