Futsal-Liigassa neljän pelin viikonloppu

• Futsal

Viikonloppuna miesten Futsal-Liigassa pelataan neljä peliä.

Tampereella kohtaavat paikallispelissä PJK ja Ilves. PJK on kerännyt tällä kaudella neljästä pelaamastaan ottelusta yhteensä viisi pistettä ja on sarjataulukossa sijalla kahdeksan. ILves FS komeilee sarjataulukossa toisena. Alla on voitto toisesta paikallisvastustajasta PP-70:stä viime viikonlopulta. Voitto nosti Ilveksen kokonaispistemäärän yhteentoista.

Vaasassa kohtaavat puolestaan Ruutupaidat ja Mad Max.

Maxit nappasi ensimmäisen voittonsa viime viikonloppuna. RP on ehtinyt tähän mennessä pelata kolme ottelua saallistaen 4 pistettä. Viime lauantain kamppailusta on varmasti jäänyt hampaankoloon ja ehdottomasti tavoitteena on napata kolme pistettä tästä pelistä. Harjoituksissa onkin painotettu erityisesti pelaajien liikkumista ja avausmalleja millä tavoin RP jatkaa pelinsä kehittämistä kokoajan parempaan suuntaan

Espoossa GFT isännöi Leijona Futsalia.

- Uskoisin että Leiffi sopii meille vastustajana erittäin hyvin. Luulen että saamme rauhassa määrittää pelin tahdin ja silloin olemme vahvoilla. Uskoisin myös että nyt kun yhteispeli alkaa löytyä joka pelissä paremmin, alkaa myös viimeistely pikkuhiljaa paranemaan ja silloin voimme taistella sarjan kärkisijoista, GFT:n Johannes Axerud kertoo seuran verkkosivuilla.

Sunnuntaina pelataan yksi peli. KaDy saa vieraakseen SoVon.