Futsal-Liiga palaa tauolta

• Futsal

Futsal-Liiga palaa tositoimiin joulutauon jälkeen. Perjantaina on yksi peli, lauantaina kolme ja sunnuntaina kaksi.

Sarjajohtaja KaDy matkustaa perjantaina PP-70:n vieraaksi. KaDy johtaa sarjaa yhdellä pisteellä, PP-70 taistelee paikasta pudostuspeleihin.

Edellisessä kohtaamisessa PP-70 pisti huolella kampoihin Monnarin lauantai-illassa, mutta toisella puoliskolla Dynamon mylly jauhoi tehoja. Ottelu päättyi lukemiin 3–0. PP-70 ei kuitenkaan jäänyt taistoissa paikoitta, joten tasaisessa Futsal-Liigassa mikä tahansa peli voi muodostua pienten marginaalien trilleriksi.

Lauantaina isäntinä toimivat Mad Max, Riemu ja Ilves.

Mad Max saa vieraakseen SoVon. Sarjan kärkipäässä oleva SoVo vahvistui tauon aikana Timur Inapshballa

- Timur tuo meille arvokasta voittamisen kulttuuria ja kokemusta tärkeiden otteluiden voittamiseen, SoVo-manageri Ihalainen sanoo.

Sarjajumbo Riemu kohtaa toisena olevan Sievi FS:n. Tampereella puolestaan kohtaavat Klassikossa Ilves ja GFT.

- Kyllä tässä jokainen varmasti on joulun ajan omatoimijaksollaankin tehnyt töitä kinkun ja laatikoiden sulattamiseksi, että olemme valmiina lauantaina hakemaan kolme pistettä Ilvekseltä. Ilves on kuitenkin kokenut ryhmä, ja he ovat varmasti treenanneet sillä mielellä, että kuittaavat meidän joulukuussa tarjoaman kylvetyksen, joten on oltava heti alusta valmiita pelaamaan pitkästä pelitauosta huolimatta ja virheet pitää minimoida mahdollisimman hyvin, GFT:n Matias Marjander sanoo seuran verkkosvuilla.

Sunnuntaina on kaksi peliä. PJK saa vieraakseen Leijona Futsalin ja Ilves kohtaa kotonaan FC Kemin.

• Futsal-Liiga