Futsal Final Four 2019 lopputurnaus Jyväskylässä 16.-17.2.2019

Lauantai 16.2.
Klo 11:00 Välierä 1 / miehet, Mad Max - Kiisto
Klo 13:00 Välierä 1 / naiset,   Ilves FS - GFT
Klo 15:00 Välierä 2 / miehet, KaDy – SUMU / LeiF (pelataan 18.1)
Klo 17:00 Välierä 2 / naiset,   GFT Quba / MuSa FS - ACE (pelataan 13.1)
Sunnuntai  17.2.
Klo 11:00 Pikkufinaali / naiset,   OPA – GFT Quba / FC Halikko
Klo 13:00 Pikkufinaali / miehet,  AU – SUMU / Riemu
Klo 15:30 Finaali / naiset,
Klo 18:00 Finaali / miehet,

Futsal-Liigaseurat Ry järjestää järjestyksessään kolmannen Futsal Final Four (FF4 2019) lopputurnauksen 16.-17.2.2019 Jyväskylässä monitoimitalolla (Kuntoportti 3, 40700 Jyväskylä). Turnaukseen pääsivät suoraan mukaan FF4 2018 -mestarit Ilves FS Tampereelta (naisten mestari) ja Kampuksen Dynamo Jyväskylästä (miesten mestari). Lisäksi mukaan pääsivät voittajat karsintaotteluista, joissa vastakkain ovat asettuneet Futsal-Liigojen runkosarjojen ensimmäisen puoliskon kolme kärkijoukkuetta ja Futsal Cupeista kolme parhaiten menestynyttä joukkuetta.

Futsal Final Four -lopputurnausta ja koko Futsal Cupia pyritään kehittämään myös jatkossa edellisvuosien kokemusten pohjalta ja jo tälle kaudelle kilpailuformaattia päädyttiinkin uusimaan varsin paljon. Tavoitteena on, että tästä kokonaisuudesta saadaan tulevien vuosien aikana rakennettua yhdessä Palloliiton kanssa vieläkin kiinnostavampi ja myös palkintorahojen puolesta houkuttelevampi kilpailumuoto. Lopputurnauksen tuomaroinnista vastaavat Futsal Valioerotuomarit yhdessä Palloliiton erotuomaritoiminnon kanssa.

Lopputurnaukseen on tarjolla niin päivä-, viikonloppu-, VIP- kuin joukkuelippujakin, joista löytyy varmasti sopiva vaihtoehto jokaiselle futsalin ystävälle. Kaikki turnaukseen osallistuvat seurat voivat myös osallistua turnauksen lipunmyyntiin ja tienata tästä myyntiprovisiota. Turnauksen lipunmyynti alkaa viikolla 3 ja tähän liittyvissä asioissa voit olla Jussi Väisäseen ([email protected]) vaikka jo nyt loppuviikon aikana. Lippuhinnasto ottelumainoksineen julkaistaan lähipäivinä.

Turnauksen osallistujille on varattu majoituskiintiö sopimushintaan Sokos Hotelli Alexandrasta. Joukkueruokailuja turnauksen aikana tarjoavat sopimushinnoin niin Alexandra (Sporttibuffet) kuin myös pelikentän vieressä sijaitseva Monnarin Lounaskahvila. Joukkueita tiedotetaan niin näistä kuin muistakin turnaukseen liittyvistä asioista vielä tarkemmin lähempänä turnausta.

Lisätietoja turnauksesta: ​

Turnauksen johtaja:  Ilkka Koskinen (FLS)   [email protected]    P: 040 7009594
Tapahtumakoordinaattori:  Jussi Väisänen (KaDy)  [email protected]  P: 040 9391827
FUTSAL-LIIGASEURAT RY   10.1.2019