Futsal EURO 2022 -lipunmyynti aukeaa tiistaina klo 19

• Futsal

Suomen miesten futsalmaajoukkue pelaa historiansa ensimmäisessä EM-lopputurnauksessa Hollannissa tammi-helmikuussa 2022.

Futsalin miesten EM-lopputurnauksen lipunmyynti käynnistyy tiistaina 19.10. Suomen aikaa klo 19.00. Kaikki turnauksen liput myydään osoitteessa www.futsaleurotickets.nl

19.1.2022 käynnistyvä turnaus pelataan Amsterdamissa 10 500-paikkaisessa Ziggo Domessa sekä Groningenissa 3900-paikkaisessa MartiniPlazassa. Suomi pelaa kaksi ensimmäistä alkulohko-otteluaan Groningenissa ja viimeisen alkulohko-ottelunsa Amsterdamissa.

Suomen Palloliiton matkapalvelukumppani Elämysmatkojen kautta voit tilata matkapaketit Suomen otteluihin. Matkapaketit ovat työstössä ja varattavissa perjantaista 22.10. alkaen.

Suomen ottelut futsalin miesten EM-lopputurnauksen lohkovaiheessa (alkamisajat paikallista aikaa):

20.1.2022 20:30 Italia - Suomi, Groningen
24.1.2022 20:30 Suomi - Kazakstan, Groningen
28.1.2022 17:30 Slovenia - Suomi, Amsterdam

Koko turnauksen ohjelma >>

HUOM! Liput ovat päivä- ja areenakohtaisia. Samalla areenalla pelataan kaksi ottelua per pelipäivä, joka tarkoittaa, että jokaisen neljän pelaavan maan kannattajat tavoittelevat samoja lippuja. Esimerkiksi isäntämaa Hollanti pelaa Suomen tavoin Amsterdamissa 28. tammikuuta, joten kyseisen päivän lipuille Ziggo Domeen riittää varmasti kysyntää. Suosittelemmekin lippujen hankkimista mahdollisimman pian.

• Futsalmaajoukkue