Futsal Cup 2018-2019 ilmoittautuminen on auennut

• Futsal

Futsal Cup sai uuden formaatin

Vuosia on mietitty millä saataisiin se niin herkullinen cup-systeemi ajoitettua futsalin kilpailukauteen. Yhtälö ei ole helppo, mutta monien vaiheiden jälkeen päädyttiin Futsal Cup infon mukaiseen formaattiin. Siinä on otettu UEFA National Leguesta jotain, perinteisestä cupsysteemistä jotain ja hieman PlayOff tunnelmaa, sekä kirsikkana kakun päällä Futsal Liigaseurat (FLS) ry:n Futsal Final Four (FF4) lopputurnaus on koko Cupin huipennus. SPL ja FLS yhdistivät tässäkin voimavaransa. FLS on nyt tällä testikaudella vastuullinen järjestäjä ja keräämme palautteen formaatista kilpailun päätteeksi kehittääksemme systeemiä edelleen. Toivommekin, että seurat aktivoituisivat nyt suurin joukoin ja tulisivat mukaan kehittämään tästä hieno juttu. Olkaa kuitenkin ripeitä, sillä on jo hieman kiire, ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 3.10. klo 24.00. Mukaan mahtuu rajoitettu määrä joukkueita kultakin kuudelta alueelta.

Nyt on mahdollista kohdata Liigan tai Ykkösen seura jo ensimmäisellä kierroksella ja joka tapauksessa alasarjajoukkueita on mukana FF4 2019 lopputurnauksessa jakamassa palkintorahoja. Sekä naisilla, että miehillä on täsmälleen sama formaatti ja samat palkintorahat. Karsintakierrosten määrään vaikuttaa paljonko joukkueita kultakin alueelta ilmoittautuu mukaan. Alla linkit infoon, erillismääräyksiin ja ilmoittautumiseen.

Tervetuloa mukaan, THIS IS FUTSAL

Futsal Cup info