Futisstartti-koulutukset seuroille käynnistyvät

• Seuratoiminta

Uusi Futisstartti-koulutus on julkaistu ja seurojen valtakunnalliset koulutustilaisuudet järjestetään maanantaina 2.11. ja torstaina 5.11. Koulutukset ovat avoimia kaikille kiinnostuneille seuroille.

Futisstartti tuo seurat ja perheet lähemmäksi toisiaan heti harrastuksen alussa. Tavoitteena on tehdä jalkapallosta niin kiva ja merkityksellinen harrastus, että se voi pysyä mukana lapsen ja perheen arjessa läpi elämän.

Futisstartti -koulutuksen tavoitteena on saada lapsi ja perhe nauttimaan jalkapallosta ja sen harrastamisen tuomista hyödyistä yhdessä. Laji antaa paljon sekä pelaajalle että futisvanhemmalle.

Futisstartti -koulutukset ovat seurojen Suomen Palloliiton tuella järjestämiä tapahtumia, joiden avulla aloitteleville lapsipelaajille varmistetaan hauska, turvallinen ja kehittävä jalkapalloharrastus, jossa vanhemmat ovat aktiivisesti mukana. Futisstartti toteutetaan yhteistyössä Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppani LähiTapiolan kanssa.

Futisstartin seurakoulutukset järjestetään etätilaisuuksina marraskuun alussa seuraavasti:

• 2.11.2020 klo 17.00-18.30 (TEAMS)
  • 5.11.2020 klo 11.00-12.30 (TEAMS)
  • 5.11.2020 klo 17.30-19.00 (TEAMS)

Ilmoittautuminen tilaisuuteen tästä linkistä >> (Voit valita itsellesi sopivan ajankohdan)

Kouluttajana toimii Eteläisen alueen seurakehittäjä Toni Räisänen

Tilaisuudet ovat avoimia kaikille seuroille, jotka haluavat olla mukana kehittämässä aloittavien ikäluokkien laatua ja tukemassa aloittavien pelaajien vanhempien/perheiden kohtaamista harrastuksen alkuvaiheessa.

Lisätietoja saat alueesi seurakehittäjältä.

Lue lisää Futisstartista >>