FC Viikingit hakee seurasihteeriä

• Seuratoiminta

Helsinkiläinen FC Viikingit hakee oma-aloitteista, aktiivista ja asiakaspalveluhenkistä seurasihteeriä kokopäiväiseen työsuhteeseen.

FC Viikingit ry on perustettu vuonna 1998, jolloin se eriytettiin 1965 perustetusta urheilun monitoimiseura Vuosaaren Viikingeistä omaksi seurakseen. Nykyään FC Viikingit on jalkapalloon ja futsaliin erikoistunut miesten, naisten sekä junioreiden seura.

Seuralla on eri ikäluokissa poika- ja tyttöjuniorijoukkueita sekä naisten kilpajoukkue. Juniori-ikäluokat osallistuvat piirin sarjoihin. Lisäksi seuralla on naisten ja miesten joukkueita useilla eri sarjatasoilla. Harjoittelu joukkueissa on ympärivuotista niin kuin otteluiden pelaaminenkin.

Seurasihteerin työpaikkana on seuran toimisto, joka sijaitsee Vuosaaressa, osoitteessa Mustalahdentie 10. Ajoittainen etätyöskentely voi myös olla mahdollista. Hakijalle katsotaan eduksi aikaisempi työkokemus ja tietämys urheiluseura- tai järjestötoiminnasta. Myös monipuolinen kielitaito katsotaan eduksi.

FC Viikingit täyttää paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätiedot tehtävästä ja sen hakemista FC Viikinkien verkkosivuilla >>