FC Raahe hakee valmennuspäällikköä

• Seuratoiminta

FC Raahe on Pohjois-Suomen suurimpia jalkapalloseuroja. Seura haluaa kehittää organisaatiotaan palkkaamalla valmennuspäällikön 1.8.2020 alkaen vuoden loppuun. Optiona vuosi 2021. Sekä koko- että puolipäiväiset hakijat huomioidaan.

FC Raahe etsii vuorovaikutustaitoista henkilöä, jolla on vahvaa pedagogista osaamista ja hyvä organisointikyky. Hakijoilta edellytetään kokemusta lasten ja nuorten jalkapallon valmennuksesta sekä vähintään Suomen Palloliiton UEFA B-tason valmentajakoulutusta. Palkattava henkilö noudattaa työssään FC Raahen valmennuslinjaa.

Tavoitteena on FC Raahen valmennustoiminnan laadun ja pelaajamäärän nousujohteisen kehityksen varmistaminen.

FC Raahen valmennuspäällikön päätehtäviä ovat:
⦁ Seuran juniorijoukkueiden toiminnassa arkilaadun varmistaminen.
⦁ Seuran valmennuslinjan päivitys yhdessä muiden avainhenkilöiden kanssa.
⦁ Seuran valmennuslinjan toteutumisen valvonta sekä valmentajien kenttäsparraus
⦁ Seuran sisäisen valmennuskoulutuksen suunnittelu, aikataulutus ja toteutus.
⦁ Palloliiton kehittymisenseurantakonseptiin liittyvät valmennuspäällikön tehtävät.
⦁ Palloliiton pelaajakehityskonseptiin liittyvät tehtävät.

Seura on kouluttanut valmentajia määrätietoisesti. Kasvun takana on nykyiset 90 valmentajaa, joista 2001-2011-syntyneiden tyttöjen vastuuvalmentajat on koulutettu C-tasolle ja 2001-2012-syntyneiden poikien vastuuvalmentajat vähintään C-tasolle. Palloliitto palkitsi FC Raahen vuoden 2017 Pohjois-Suomen kouluttajaseurana.

Olosuhteina toimivat vuonna 2010 valmistunut tekonurmi, vuonna 2014 valmistunut seurojen harjoitushalli ja kolme luonnonnurmikenttää kesäaikaan. Toisen tekonurmen rakentamiseen on myönnetty UEFA HatTrick-avustusta vuodelle 2021.

Raahessa toimii lukion ja muun toisen asteen urheiluakatemiatoiminta. Seura osallistuu Palloliiton laatujärjestelmätyöhön ja se saavutti Suomen Olympiakomitean Tähtiseura-statuksen toukokuussa 2018.

FC Raahe pyytää lähettämään hakemukset 18.6.2020 klo 16.00 mennessä [email protected]. Vapaamuotoisen hakemukseen liitetään CV ja palkkatoivomus. Lisätietoja tehtävästä antaa Raimo Seikkala 040 748 0311 arkipäivisin kello 17-19.

• Valmentajat