FC Honka hakee valmennuspäällikköä

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

FC Honka etsii valmennuspäällikköä. Hakuaikaa on tiistaihin 22. kesäkuuta asti.

FC Honka ry hakee valmennuspäällikköä, jolla on intohimoa ja ammatillista osaamista rakentaa organisaatiosta entistä vahvempi kokonaisuus.

Valmennuspäällikkö vastaa seuran huippu-urheiluun tähtäävän nuorisourheiluvaiheen tyttöjen ja poikien akatemia ja mustan -linjan toiminnasta sekä nuorisourheiluvaiheen honkalaisen valmennuslinjan kehittämisestä ja toimeenpanosta yhdessä muun valmennuksen ja urheilutoimenjohtajan kanssa.

Hakijoiden kokemus urheilutoiminnan johtamisesta katsotaan eduksi.

Hakijoilta edellytetään laaja-alaista näkemystä toiminnan kehittämisestä ja muutosten läpiviennistä sekä kokemusta ja näyttöä aiemmasta innostavasta esimiestyöstä ja osaamisen kehittämisestä. Myös soveltava koulutus ja vähintään Palloliiton UEFA B -valmentajakoulutus sekä suomen ja englannin kirjallinen ja suullinen taito ovat edellytyksiä tehtävässä onnistumisessa.

Lisätietoa tehtävästä antaa urheilutoimenjohtaja Petri Vuorinen ([email protected]).

Hakemukset palkkatoiveineen voi lähettää 22.06.2021 mennessä osoitteeseen [email protected]. Haastattelut käynnistyvät jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan.