FC Honka hakee tyttöjen talenttivalmentajaa

• Seuratoiminta

FC Honka hakee tyttöpuolen talenttivalmentajaa kahden vuoden määräaikaiseen tehtävään vahvistamaan seuran pelaajakehitystyötä.

Talenttivalmentaja tulee toimimaan tärkeänä osana, muun päätoimisen valmennushenkilöstön kanssa, entistäkin laadukkaamman pelaajan arjen mahdollistamiseksi. Toimi on päätoiminen ja paikka täytetään heti, kun sopiva henkilö löytyy.

Talenttivalmentajan tehtävänä on johtaa tyttöjen (14-18 v.) huippuvaiheen toimintaa seuran sisällä ja vastata lahjakkaimpien tyttöpelaajien (14-18 v.) kokonaisvaltaisesta harjoittelusta ja kehittymisen seurannasta.

Tehtävään kuuluu kehittää ja organisoida pelaajien laadukasta arkea yhdessä mm. oppilaitosten, valmennuskeskusten ja Palloliiton toimijoiden kanssa. Valmentaja toimii myös linkkinä alueen yhteistyöseuroihin, antaen tukea myös heidän lahjakkaimpien pelaajien pelaajakehityksessä.

Valmentajalla on myös keskeinen rooli valmentajien osaamisen kehittämisessä. Palloliiton uudistettujen koulutusten sisältöjen, rakenteiden, koulutustapojen ja menetelmien tunteminen on siten arvokasta.

Talenttivalmentajan työnkuvaan sisältyy myös Palloliiton tehtäviä noin 82 päivää vuodessa, mm. aluetoiminnassa, alueellisessa pelaajatarkkailussa, Helmaripäivillä tai maajoukkuetoiminnassa.

Lisää tehtävästä ja hakuohjeet FC Hongan verkkosivuilla >>

• Valmentajat