Euronics Suomi osaksi suomalaista jalkapalloperhettä

• Maajoukkueet

Euroopan suurimpaan kodintekniikan ostoryhmittymään kuuluva Euronics Suomi ja Suomen Palloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Euronics Suomi on mukana tukemassa naisten A-maajoukkuetta ja naisten jalkapallon kasvua.

Euronics Suomi lanseeraa maanlaajuisen ”Kaikki on kutsuttu” –kampanjan alkuvuodesta 2022. Kampanja keskittyy vahvistamaan yhdenvertaisuuden viestiä tyttöjen ja naisten jalkapallon keinoin.

- On hienoa työskennellä samanlaisen arvopohjan omaavan yhteistyökumppanin kanssa. Jalkapallo naisten ja tyttöjen lajina kasvaa vahvasti, ja sitä kautta haluamme myös tukea Euronicsin tavoitteita tunnettavuuden kasvussa ja nuorempien asiakassegmenttien tavoittamisessa. Helmarit kiinnostavat yleisöä koko ajan enemmän ja onkin ilo saada Euronics Suomi tukemaan joukkuetta, Palloliiton kehityspäällikkö Heidi Pihlaja kertoo.

Yhteistyö tulee keskittymään Helmareihin, jotka liitävät tulevana kesänä EM-lopputurnauksessa Englannissa. Euronics Suomen kummipelaajana toimii Helmareiden keskikenttäpelaaja Essi Sainio.

- Naisten jalkapallossa on runsaasti potentiaalia ja tulevat vuodet tulevat olemaan äärimmäisen jännittävää aikaa meidän matkallamme. Helmareiden kasvava näkyvyys ja naisten jalkapallon kasvava suosio tukee hienosti Euronics Suomen brändin tunnettuuden kasvua ja kokonaisvaltaista kasvustrategiaa, sanoo Euronics Suomen toimitusjohtaja Tapio Sieviläinen.

Kesällä 2021 Euronics julkaisi Euroopan laajuisen yhteistyösopimuksen UEFA:n kanssa. Euronics on UEFA:n virallinen sponsori kaikissa UEFA:n naisten jalkapalloturnauksissa, mukaan lukien naisten Mestarien liiga sekä naisten EURO 2022 ja 2025 -turnaukset.

Lisätietoja:

Heidi Pihlaja
Kehityspäällikkö, Palloliitto
+358408432370 [email protected]

Tapio Sieviläinen
Toimitusjohtaja, Euronics Suomi
040 673 7800 [email protected]

Euronics

Euronics on Euroopan suurin kodintekniikan ketju. Euronics toimii 34 maassa 8800´ myymälän verkostolla. Kauppiasosuuskunta Tekniset hallinnoi Suomessa Euronics-brändiä ja myymälät ovat suomalaisten kauppiaiden omistuksessa, mikä takaa paikallisen, henkilökohtaisen palvelun yhdistettynä Suomen kattavimpaan myymäläverkostoon ja kansainvälisen ketjun ostovoimaan. Euronics-ketjun selkeä etu sekä kivijalassa että verkkokaupassa www.euronics.fi ovat kilpailukykyiset hinnat, nopeat toimitusajat sekä asiantunteva, paras paikallinen palvelu.

• Helmarit