Etelän Seurojen Ääni 2020 - ilmoittaudu mukaan 17.1. mennessä

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset
  • Jalkapalloharrastus

Etelän Seurojen Ääni -seminaari järjestetään 31.1.-1.2. Haikon kartanossa Porvoossa. Mukana on jo hieno määrä osallistujia. Perjantaihin 17.1. klo 16 mennessä ilmoittautuneet varmistavat paikkansa seminaarissa. Tämän jälkeen mukaan pääsee jos paikkoja on jäljellä.  Jos olet jo ilmoittautunut, niin asia on kunnossa.

Mukana mm. Timo Ritakallio, Outi Aarresola, EM-kisojen hyödyntäminen, jalkapallon yhteiskunnallinen merkitys, vuoden urheiluseuraehdokas Pallo-Iirot sekä muita seuraesimerkkejä. Varsinainen seminaari ja ohjelmaan merkityt tarjoilut ovat seuralle maksuttomia. Seuraavaksi siis:

1. Käykää seurassanne keskustelu, minkälaisella kokoonpanolla haluatte mukaan. Seurasta voi tulla useampi osallistuja.
  2. Ilmoittautukaa mukaan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 17.1. mennessä. (täytämme paikat ilmoittautumisjärjestyksessä)
  3. Jos tarvitsette majoitusta, niin varatkaa suoraan Haikon Kartanon nettisivuilta. Kiintiömme raukesi 31.12., mutta huoneita voi varata edelleen.

Ilmoittautumiset, aikataulu ja majoitusvaraukset.

Taneli Haara, 0408280746