Eteläisen alueen Seurojen Ääni 8.-9.4.2022 - tervetuloa mukaan

• Jalkapalloharrastus
  • Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Eteläisen alueen Seurojen Ääni -seminaari 2022 – Marina Congress Center, Katajanokka. Mukana mm. Frank Martela, Panu Autio, Rive Kanerva sekä erinomaisia seurapuheenvuoroja

UUSI AIKA - 8.-9.4.2022. Ilmoittautuminen on nyt auki. Varaa paikkasi nopeasti.

Innnostuksen johtaminen, futsal, vastuullisuus, osaamisen kehittäminen - kohtaamisia ja verkostoja, uusia ajatuksia, osaamisen jakamista. Perinteinen Seurojen Ääni -seminaari siirtyi helmikuulta huhtikuulle ja kokoaa vuoden tauon jälkeen taas eteläisen alueen seurat ja seuratoimijat yhteen kasvokkain Helsinkiin 8.-9.4.2022. Jo helmikuussa pääset tunnelmaan valtakunnallisessa webinaarissa 11.2. Edellisen kerran kokoonnuttiin isolla joukolla yhteen Porvoossa, Haikon kartanossa alkuvuodesta 2020. Porvoon tunnelmiin pääset täältä.

Kohderyhmänä ovat seurojen puheenjohtajat, hallituksen jäsenet, toiminnanjohtajat, urheilutoimenjohtajat, valmennus- ja junioripäälliköt, seurakoordinaattorit ja muut seuran keskeiset toimijat. Varsinainen seminaari ja ohjelmaan merkityt tarjoilut ovat seuralle maksuttomia (2 hlö/seura). Seurasta voi tulla useampikin osallistuja, jolloin laskutamme näistä osallistujista 115 €/hlö. Matka- ja majoituskuluista osallistujat vastaavat itse.

Ohjelma ja ilmoittautumiset

Hyvää palautetta saaneella tavalla olemme osan seminaarista yhdessä ryhmässä ja lauantaina jakaudutaan osittain kahteen saliin. Kannustamme seurojen edustajia jakautumaan eri ryhmiin. Vuorovaikutusta lisäämme mm. kommenttipuheenvuoroilla, keskustelulla, viestiseinällä, pitkillä tauoilla sekä tietenkin yhteisellä illallisella.

Muistilista seminaaria varten:

• Laittakaa päivät kalenteriin
  • Tsekatkaa seurastanne edustajat (maksutta 2 edustajaa/seura)
  • Ilmoittautukaa mukaan mahdollisimman pian - 8.3.2022 mennessä (paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä)
  • Varatkaa tarvittaessa majoitus hotellilta suoraan
  • Tutustu ohjelmaan (aikataulu, majoitusinfo jne.)

Lisäietoja
Taneli Haara, aluepäällikkö