Eteläisen alueen alueparlamentti kokoontuu 25.10.

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Eteläisen alueen alueparlamentin kokous järjestetään maanantaina 25.10. Seurojen Palloliiton hallintomalliin merkittävänä osana kuuluvien alueparlamenttien kokoukset järjestetään kaikilla alueilla lokakuun lopulla. Jokaisella alueen seuralla on mahdollisuus osallitua alueparlamenttien kokoukseen.

Tapaaminen järjestetään Palloliiton toimistolla (Urheilukatu 5, Helsinki). Kokoukseen on mahdollisuus osallistua myös Teams-linkin kautta etänä. Seuraa edustaa puheenjohtaja tai hänen ollessa estyneenä varapuheenjohtaja tai puheenjohtajan nimeämä seuran hallituksen/jalkapallojaoston jäsen. Kutsut ovat lähteneet 27.9. puheenjohtajille ja yhteyshenkilöille. Ennakkomateriaali taas on lähetetty 11.10.

Asialistalla toiminta- ja taloussuunnitelma 2022

Kokouksessa käsitellään alueparlamentille kuuluvat asiat - mm- kehitysryhmien kokoonpanot, katsaus vaikuttamiseen, seurakysely ja seuroilta tulleet aloitteet. Isoimpana kokonaisuutena alueparlamentti kommentoi kehitysryhmissä ja operatiivisella tasolla tehtyä toiminta- ja taloussuunnitelmaa 2022. Varsinaisen kokouksen jälkeen ohjelma jatkuu puheenjohtaja-forumilla, jossa teemana on hallituksen johtaminen ja rakentaminen.

Eteläisen alueen alueparlamentin puheenjohtajana toimii Risto Murto (IF Gnistan) ja varapuheenjohtajana Petteri Vartiainen (Espoon Palloseura). Esittelijänä toimii aluepäällikkö Taneli Haara.

Alueparlamentin esityslista 2/2021
Lue lisää alueparlamentista