Emil Öhberg jatkaa Jarossa

• Jalkapallosarjat

Erinomaisen kauden Jaro-paidassa pelannut Emil Öhberg on allekirjoittanut Jaron kanssa kaksivuotisen jatkosopimuksen.

Syksyn ensimmäinen jatkosopimus on heti kovaa luokkaa, kun Ykkösen ehdottomaan maalivahtieliittiin kuuluva, seuran oma kasvatti Emil Öhberg on allekirjoittanut sopimuksen, joka kattaa kaudet 2019 ja 2020.

25-vuotias Öhberg on ollut Jaron ykkösmaalivahti kaudesta 2016 lähtien ja hän on noussut Ykkösen parhaiden maalivahtien joukkoon. Tällä kaudella Öhberg on ollut huimassa vireessä, sillä ennen lauantain Haka-ottelua hän on pitänyt maalinsa puhtaana peräti 14 kertaa pelaamassaan 21 ottelussa.

Öhberg oli mielissään sopimuksen varmistuttua.

- Olen hyvillä tunnelmilla sopimuksen suhteen. Saimme tehtyä järkevän kokonaisratkaisun ja sen seurauksena päätös jatkosopimuksesta oli enemmän helppo kuin vaikea. Jääminen Jaroon sopii muutenkin hyvin kuvioihin tällä hetkellä. Kenties tällä on pieni vaikutus myös muiden pelaajien päätöksiin jatkosopimusten suhteen. Kun itse olen muina kausina tehnyt päätöksen vähän myöhemmin, niin aina sillä pieni merkitys on ollut, ketkä olivat siinä vaiheessa tehneet sopimuksen seuran kanssa, Öhberg kommentoi seuran sivuilla.

• FF Jaro