Elämysmatkojen matkapaketit jalkapallon EM-kisoihin ovat nyt myynnissä

• Maajoukkueet

Palloliiton virallinen matkakumppani Elämysmatkat järjestää matkapaketit EM-kisakaupunkeihin Kööpenhaminaan ja Pietariin kaikkialta Suomesta tilauslennoilla ja busseilla. Lisäksi järjestetään juna- ja risteilymatkoja Pietarin otteluihin. Junamatkapaketit julkaistaan alkuvuodesta 2020.

Ennakkovarauksen tehneille on varattu oma kiintiö Elämysmatkojen lennoilta ja hotelleista tammikuun lippuarvontaan asti. Tammikuussa UEFA:n lippuarvonnan jälkeen sinulla on 3 vuorokautta aikaa valita haluamasi matkapaketti ennakkovaraajien verkkokaupassa. Voit myös varata matkasi jo ennen lippuarvontaa

Elämysmatkojen matkapaketit eivät sisällä lippua Huuhkajien otteluihin. EM-lopputurnauksen lipunmyynti toteutetaan UEFA:n toimesta lippuarvontana. UEFA:n sääntöjen mukaan lippuja ei saa yhdistää matkapaketteihin eikä niitä saa jälleenmyydä kaupallisessa tarkoituksessa. Elämysmatkat ja Palloliitto tekevät tiivistä yhteistyötä taatakseen laadukkaiden ja turvallisten matka- ja fanipalveluiden saatavuuden kaikille niille, jotka haluavat lähteä mukaan EM-kisoihin.

Lisätietoja matkapaketeista sekä yritys- ja hospitality-paketeista Elämysmatkojen verkkosivuilla >>

• Huuhkajat
  • EURO2020