EIF:lle turvallinen voitto

• Jalkapallosarjat

EIF otti kotonaan turvallisen 3-1-voiton TPV:stä.

EIF ei pystynyt lähtemään otteluun parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, sillä Daniel Rantanen ja Omar Jama olivat sivussa loukkaantumisten ja sairastelujen vuoksi.

EIF:n maalivahti Mehdi El Moutacim kiitteli puolustusta verrattain helposta iltapuhteesta. TPV:n maalille El Moutacim ei kuitenkaan mahtanut mitään.

- Voittomme rakentuu hyvään puolustus-, keskikenttä- ja hyökkäyspeliin. Vierasvoitto MYPA:sta ei vain nostanut meidän itseluottamustamme, mutta myös motivaatioamme. Harjoituksissa ja pukukopissa on täysin erilainen tunnelma. On selvä, että harjoittelu maistuu paremmalta voiton jälkeen. Mitään suuria muutoksia joukkueeseen ei ole tehty. Aiemmat vaisut esitykset ovat olleet enemmän henkisellä puolella, El Moutacim pohtii EIF:n sivuilla.

EIF:n toppari Joel Akpini iloitsi voitosta.

- Olen todella iloinen, todella iloinen tämän pelin jälkeen. Koko joukkue pelasi vahvasti. Neljän heikon esityksen jälkeen, katsoimme kaikki peiliin. Oli aika herätä. Se mitä teimme ensin vieraissa MYPA:a ja nyt TPV:tä vastaan. Vahva panos kaikilta, Akpini kiitteli.

EIF:n kolmannen maalin viimeistellyt Dominic Grondin oli niin ikään tyytyväinen joukkueen esitykseen.

- Olen todella iloinen, että sain mahdollisuuteni. Pelasimme todella hyvän ottelu. Yhteispelimme toimi hyvin ja olen tyytyväinen omaan peliini. Tietty oli hieman hermostuttavaa esittelyssä, mutta se muuttui todella hyväksi jahka peli alkoi. Ja totta kai tuntui hyvältä tehdä maali. Se on aina palkinto hyvästä tehdystä työstä, Grondin mietti.

Valmentaja Guillem Santesmases oli luonnollisesti tyytyväinen toiseen peräkkäiseen voittoon.

- En tiedä olinko harmissani, Rantanen ja Omar puuttuivat, mutta uudet pelaajat käyttivät mahdollisuutensa ja pelasivat tasaisesti. Ylipäänsä hallinta oli hyvää läpi ottelun, Santesmases mietti.

• EIF