Captain’s Ball -gaala 2020 torstaina – suorana Ruudussa

Perinteinen Palloliiton ja Veikkausliigan yhteinen jalkapallokauden päätösgaala Captain’s Ball pidetään torstaina 3.12. poikkeuksellisin järjestelyin.

Voimassa olevien rajoitusten takia Captain’s Ball ei tänä vuonna ole varsinainen juhlagaala, sillä juhlavieraita paikan päällä ei ole lainkaan. Tilaisuudessa palkitaan totuttuun tapaan laajalti vuoden aikana ansioituneita, mutta vain pieni osa näistä on paikan päällä vastaanottamassa palkintojaan.

Captain’s Ballia pääsee seuraamaan torstaina kello 20.00 alkaen suorana lähetyksenä Ruudusta >> Vaikka varsinaista gaalaloistoa ei tänä vuonna ole tarjolla, jännitys palkintojensaajien suhteen ei ole yhtään aiempaa vähäisempää.

Sekä Palloliiton että Veikkausliigan palkintoja jaetaan lukuisia ja palkintojenjaon edistymistä voi seurata siis lähetyksessä. Koko lista vuoden 2020 palkituista julkaistaan illan huipennuttua itse Captain’s Ballin jakamiseen.