Auli Pitkäsestä Liittovaltuuston varapuheenjohtaja

Muuramen Yrityksen Auli Pitkänen valittiin Liittovaltuuston varapuheenjohtajaksi. Pitkänen on kokenut toimija Liiton ja Keski-Suomen Piirin eri luottamustehtävissä.

Palloliiton liittovaltuusto on kokoustanut Vantaalla 4. – 5.5.2018. Liittovaltuuston kokouksen yhteydessä on kokoontunut myös liittohallitus.

Liittovaltuuston kevätkokous alkoi perjantaina 4.5. kello 14.00. Liittovaltuuston kokous jatkui ryhmätyöosuudella lauantaina 5.5. kello 9.30. Liittovaltuuston kokous perjantain osalta lähetettiin suorana lähetyksenä Palloliiton Huuhkaja-TV:ssä.

Liittovaltuuston kokouksessa käsiteltiin seuraavia sääntömääräisiä asioita:
    - Valitaan liittovaltuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja liittovaltuuston jäsenten keskuudesta seuraavaan kevätkokoukseen saakka
    - Esitetään liittohallituksen vuoden 2017 toimintakertomus tileineen ja tilintarkastajien niistä antama tilintarkastuskertomus sekä liiton vuosikertomus ja päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta
    - Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä liittohallitukselle ja muille tilivelvollisille
    - Määrätään liiton liittymis- ja jäsenmaksu sekä rekisteröityjen pelaajien pelipassi- ja rekisteröintimaksut

Lisäksi liittovaltuusto käsitteleli seuraavia asioita:
    - Ehdollepanotoimikunnan valitseminen
    - Seurojen Palloliitto –hankkeen eteneminen

Liittohallitus valmistelee perjantain kokouksessaan Seurojen Palloliitto -kehityshanketta ja käsittelee lisäksi muun muassa kilpailu- ja olosuhdeasioita.

• Keski-Suomi