Arja Bondas jatkaa Suomen Palloliiton Vaasan piirin puheenjohtajana

Suomen Palloliiton Vaasan piirin syyspiirikokous pidettiin Vaasassa 28.11.2018.
    Kokouksessa oli paikalla 12 jäsenseuraa 70 äänellä.
    Kokouksen aluksi Erkki Peltonen kutsuttiin piirin kunniapuheenjohtajaksi.

Piirin puheenjohtajaksi vuosille 2019 - 2020 valittiin äänestyksen jälkeen Arja Bondas Vaasasta.
    Varapuheenjohtajaksi, myös kahdeksi vuodeksi, valittiin Markku Vesala Kauhajoelta.
    Piirihallituksen erovuoroisten jäsenten tilalle vuosille 2019 - 2020 valittiin seuraavat henkilöt:
    Kjell Berg, Närpiö
    Olav Hermanson, Vaasa (uusi)
    Visa Vihanta, Seinäjoki
    Piirihallitukseen kuuluvat lisäksi Samuel Broman (Mustasaari), Teija Korpilahti (Vaasa), Seppo Saranpää (Lapua) ja Hannu Latva-Mäenpää (Seinäjoki).

Toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttiin yksimielisesti piirihallituksen esittämässä muodossa.
    Piirin toimintasuunnitelma noudattaa suomalaisen jalkapalloilun strategisia linjauksia painopisteiden ollessa ”Pelaajan laadukas arki, ”Elinvoimainen seura”, ”Mielenkiintoiset kilpailut” ja ”Viestintä ja vaikuttaminen”.
    Talousarvion loppusumma on 569 200 euroa ja se on 9200 euroa alijäämäinen.

Kokouksen lopuksi Seurojen Palloliitto -kehityspäällikkö Veli-Matti Yli-Rinne kertoi kokousväelle Seurojen Palloliitto -hankkeesta, joka käynnistyy 1.1.2010.
    Tähän liittyen piirikokous valtuutti piirihallituksen valmistelemaan Seurojen Palloliitto -uudistuksen mukaista liikkeenluovutusta Suomen Palloliitolle alkusyksystä 2019.

• Vaasa