Alle 17-vuotiaiden MM-lopputurnauksen erotuomarit valittu

FIFA on valinnut 11 erotuomaria ja 22 avustavaa erotuomaria Suomessa 13.-30.8.2003 pelattavaan alle 17-vuotiaiden MM-lopputurnaukseen. Kustakin FIFAn maanosaliitosta on turnaukseen valittu kaksi erotuomaria ja neljä avustavaa erotuomaria.

Alle 17-vuotiaiden MM-lopputurnauksen erotuomarit valittu

Euroopasta turnaukseen valittiin erotuomareiksi hollantilainen Eric Braamhaar sekä ruotsalainen Martin Hansson. Valinnoissa on havaittavissa FIFAn uusi linjaus, jolla erotuomarikolmikon yhteistyövalmiuksia pyritään parantamaan.  Esimerkiksi Ruotsista ja Brasiliasta tulee turnaukseen koko kolmikko.

Suomalaisittain on ilahduttavaa havaita, että myös suomalaiset FIFA-tuomarit Petteri Kari, Tony Asumaa ja Jari Maisonlahti on valittu turnaukseen. He toimivat MM-lopputurnausotteluiden neljänsinä erotuomareina.