Ali Kangas-Hynnilästä yritys- ja järjestövalmentaja

• Alueuutiset

Palloliiton Keski-Suomen piirin kehitysjohtaja Ali Kangas-Hynnilä on siirtynyt vuoden alusta yritys- ja järjestövalmentajaksi.

Ali Kangas-Hynnilä on työskennellyt Keski-Suomen piirin kehitysjohtajana yli neljän vuoden ajan antaen aktiivisen panoksensa Itäisen toiminta-alueen seurakehitykseen.

- Haluan kiittää Alia hänen tekemästään työstä niin täällä Keski-Suomen piirissä kuin Seurojen Palloliitto -hankkeessa. Toivon hänelle menestystä ja "kiireistä aikaa" yritys- ja järjestövalmentajana, toteaa Suomen Palloliiton Keski-Suomen piirin puheenjohtaja Tom Nevanpää.

Keski-Suomen piirin vt. kehitysjohtajan tehtäviä helmikuun loppuun asti hoitaa Timo Hämäläinen. Hämäläinen toimii myös Keski-Suomen piirin nuorisopäällikkönä.

• Keski-Suomi