Åland Unitedilla kenraaliharjoitus sunnuntaina

• Jalkapallosarjat

Åland United pelaa viimeisen harjoitusottelunsa ennen Naisten Liigan kauden alkua, kun se kohtaa IFK Mariehamnin 2003 syntyneiden poikien joukkueen.

Åland United on saamassa pelaajia takaisin sairasosastolta. Maryette Karring ja Sanna Porali lähestyvät täyttä harjoituskuntoa ja Jenny Danielsson on täysipainoisesti jälleen joukkueen mukana. Sofia Lindström ja Elsa Viktorsson ovat edelleen toipilaina. Elsa Viktorsson on myös kaksossiskonsa Selman kanssa Turkissa tällä viikolla yhdessä IFK Mariehamnin B-tyttöjen kanssa. Anna Tammisen jalka on jälleen harjoitus- ja pelikunnossa, mutta hän tekee yhdessä valmennusjohdon kanssa päätöksen pelaamisestaan. Pille Raadik on sairastellut, mutta toiveissa on, että hän kuntoutuu loppuviikon aikana.

- IFK:n P03-joukkue on meidän viimeinen testi ennen kuin aloitamme tosissamme. Tai meille se tarkoittaa, että vain jatkamme sitä mitä olemme tehneet tähän mennessä ja se on ollut aivan yhtä todellista. Jotkut palaset pelissämme ovat alkaneet asettua entistä enemmän paikoilleen ja toivottavasti tämän ja tulevien otteluiden jälkeen entistä useampi palanen on kohdillaan. Olemme aina valmiina esittämään parastamme juuri nyt ja toivottavasti se vain paranee ajan myötä. Pojat tulevat antamaan meille hyvän haasteen ja on varmaa, että voimme oppia paljon tästä pelistä, Åland Unitedin päävalmentaja Samuel Fagerholm toteaa seuran sivuilla.

Ottelu alkaa Eckeröhallenilla kello 17.45.

• Åland United