24.1.2019 klo 13.11

Åland United kohtaa perjantaina Djurgårdenin

Åland United kohtaa kotikentällään perjantaina yhden Damallsvenskanin ennakkosuosikeista Djurgården IF:n. Ottelu alkaa kello 20.00.

Joidenkin asiantuntijoiden mukaan Djurgården on palaamassa uuden päävalmentajansa Joel Riddezin kanssa takaisin huipulle muutaman kovan hankinnan myötä. Maajoukkuepelaajat Hanna Folkesson ja Olivia Schough yhdessä Owonna Chukwudin kanssa nostavat joukkueen keskikenttä- ja hyökkäyspelaamisen tasoa. Djurgården toimiikin hyvänä mittarina Åland Unitedille.

Åland Unitedin joukkue on jälleen koossa maajoukkuekomennusten jälkeen. Rebecca Björkvall ja Monica Hagström eivät ole vielä pelikunnossa eikä Paula Myllyoja ole vielä liittynyt mukaan joukkueeseen.

- On jännittävää kohdata niin hyvä vastustaja kuin Djurgården. Tulemme selvästi näkemään millä osa-alueilla meillä on puutteita ja millä olemme korkealla tasolla. Kokonaisuudessaan hyvä testi meille, Åland Unitedin päävalmentaja Samuel Fagerholm miettii seuran sivuilla.