500 000 euron HatTrick-olosuhdeavustushaku avattu

Avustushaku käynnistyy 6.9.2021 ja päättyy 12.11.2021. Avustusta voi hakea jalkapallonurmikenttiin, jalkapallohalleihin, futsal-halleihin ja jalkapalloseurojen seuratalohankkeisiin.

Avustusta voidaan myöntää kunnille, kuntainliitoille, säätiöille sekä muille yhteisöille, kuten esimerkiksi jalkapalloseuroille ja liikuntapaikan rakentavalle osakeyhtiölle. Avustusta myönnetään hankkeille, jotka toteutuvat vuosien 2021–2023 aikana. Jalkapalloseurojen toteuttamien hankkeiden osalta rakentaminen voi olla käynnissä, tai hanke voi olla juuri valmistunut hakuprosessin ollessa käynnissä.

Myönnettävien HatTrick avustuksen määrä on harkinnanvarainen ja sen suuruuden päättää Suomen Palloliiton HatTrick työryhmä. Työryhmä päättää ja liittohallitus vahvistaa kansallisen HatTrick-ohjelman hankkeet joulukuussa 2021. Suomen Palloliitto lähettää hakemukset UEFA:n HatTrick-komitealle, joka tekee lopulliset avustuspäätökset helmikuussa 2022.

Jalkapallostadionhankkeiden osalta ei ole määritelty erillistä hakuaikaa, vaan käsittely ja päätöksenteko tapahtuvat kunkin hankkeen vaatimassa aikataulussa.

Avustushakulomake >>

Lisätiedot: