Suomen Cupin finaali 2019

Miesten Suomen Cupin finaali IFK Mariehamn - Ilves pelataan Wiklöf Holding Areenalla Maarianhaminassa lauantaina 15.6. klo 16.00.
Finalen i herrarnas Finlands Cup spelas mellan IFK Mariehamn och Ilves på Wiklöf Holding Arena i Mariehamn lördagen den 15 juni kl. 16.00.

Liput otteluun Ticketmasterista >>
Biljetterna till finalen från Ticketmaster >>

Ilveksen kannattajakatsomon liput myydään seuran kautta.

Lippujen hinnat / Biljett priserna

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä)
Priset: vuxen / ungdom 12-17 år, studerande, pensionärer, beväring och arbetslösa / barn 6-11 år (under 6 åringar gratis som sitter i en vuxens famn)

Ennakkoon / På förhand* Portilta / På stadion
Pääkatsomo/lisäkatsomo/seisomakatsomo / Huvudläktare, extra läktare eller ståplats 25,00/11,00/6,00 € 28,00/13,00/7,00 €
Joukkuelippu / Lagbiljetter** (myynti päättynyt) 200/100 € ei
Pelipassilaisten alennus / Spelpass rabatt*** -1 € ei
Kuukausikirjealennus**** -1 € ei

Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
**Joukkuelippu sisältää neljä aikuisten lippua sekä 16 nuorten ( 200 €) tai 16 lasten (100 €) lippua. Myynti päättynyt
***Pelipassialennus koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Priset innehåller serviceavgifter. Slutliga kostnader bestäms av den valda leveransen.
** Lagbiljetten innehåller fyra vuxna biljetter och 16 ungdomsbiljetter (200 euro) eller 16 barnbiljetter (100 €).
*** Ett spelpass rabatt gäller endast normala biljetter som köpts av vuxna, ungdomar och barn. För att lösa ut ett spelpassrabatt behöver du en kod som skickas till din e-postaddress i ett elektroniskt månatligt brev. Har du ett giltigt pass, men får inte månatliga e-postmeddelanden till ditt mail? Kontakta hello@palloliitto.fi

Wiklöf Holding Arenalla istumapaikat ovat numeroimattomia niin pääkatsomossa, lisäkatsomossa kuin seisomakatsomossakin. Koska ottelu on Suomen Palloliiton järjestämä, IFK Mariehamnin kausikortit, vapaaliput tai muut IFK-liitännäiset alennukset eivät ole voimassa. /
På Wiklöf Holding Arena är det fri placering på huvudläktare, extra läktare och ståplatser. Eftersom Finlands Bollförbund arrangerar matchen gäller inte IFK Mariehamns olika säsongskort, fribiljetter eller andra IFK-relaterade rabatter.

Ohjeita katsojille / Information till publiken
Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua. /
Säkerhetskontroll i portarna. Farliga föremål och ämnen är förbjudna. Du borde anlända till stadion senast 45 minuter före matchens start.