Palloliitto hakee juniorijoukkueita eri tehtäviin Suomi - Liechtenstein -otteluun

Huuhkajien EURO2020 -karsintojen viimeinen kotiottelu pelataan marraskuussa Helsingissä:

Suomi - Liechtenstein, Telia 5G Areena, perjantaina 15.11.2019 kello 19.00

Palloliitto hakee otteluun nuorten joukkueita pallopoikien/-tyttöjen, keskiympyrämainoksen kantajien, katsomo-oppaiden sekä käsiohjelmanjakajien tehtäviin. Tehtäviin voi hakea ainoastaan joukkueena tai yhdistelmäjoukkueena. Varmistathan etukäteen että joukkueen pelaajat ovat käytettävissä ja halukkaita tehtävään ennen kuin ilmoittaudutte mukaan.

Pallopoikia/-tyttöjä tarvitaan vähintään 12 ja maksimissaan heitä voi olla 20. Pallopoikien/-tyttöjen tulee olla vähintään 14-vuotiaita (C14). Osa pallopojista/-tytöistä toimii alkuseremonioissa lipunkantajina.
Keskiympyrämainoksen kantajia tarvitaan 25-30 ja heidän tulee olla vähintään B-juniori-ikäisiä.
Käsiohjelmanjakajan tehtävään tarvitaan 15-20 henkilöä ja heidän tulee olla vähintään 13-vuotiaita (D13).
Katsomo-oppaiden tehtävään tarvitaan 10-15 henkilöä ja heidän tulee olla vähintään B-juniori-ikäisiä.

Kokoontuminen otteluun on 2,5 tuntia ennen ottelun alkua (keskiympyrämainoksen kantajien kokoontuminen 3 tuntia ennen ottelun alkua). Kokoontumisen jälkeen harjoitellaan / käydään tarkemmin läpi tehtävät.
Junioreilta ei vaadita aiempaa kokemusta kyseisistä tehtävistä.

Palloliitto lainaa junioreille varusteet tehtävien ajaksi. Junioreille ja heidän joukkueiden taustahenkilöille (max 5 hlö / joukkue) Palloliitto tarjoaa pääsyliput otteluun. Mikäli joukkue on jo ostanut joukkuelipun otteluun niin Palloliitto palauttaa rahat joukkuelipusta. Junioreiden mukana stadionilla tulee liikkua 2 aikuista / ryhmä koko tapahtuman ajan.

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevalla lomakkeella.

Tehtävät arvotaan pe 1.11.2019 kello 12:00 mennessä ilmoittautuneiden kesken.

Lisätietoja:
SUOMEN PALLOLIITTO