Nations League ottelu Suomi - Viro

Huuhkajat kohtaa Nations Leaguen toisessa ottelussaan Viron 11.9. Turun Veritas Stadionilla klo 21.45.

Liput ennakkoon Ticketmasterista >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Pääkatsomo, (A-F) 53,50 / 38,00 / 28,00 € 60 / 44 / 34 €
Olympiakatsomo (K-N) 43,00 / 31,00 / 22,50 € 49 / 37 / 28 €
Olympiakatsomo (J ja O) 33,00 / 24,00 / 17,50 € 39 / 30 / 23 €
Päätykatsomo (P, Q ja R) 22,50 / 16,50 / 11,00 € 28 / 22 / 16 €
Joukkueliput*** 254 / 214 / 154 €
Pelipassialennus - 5 €**

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Pelipassialennus koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.
*** Joukkuelippuja on tarjolla aikuisille, nuorille ja lapsille. Aikuisten joukkuelippu sisältää pääsylipun 16 henkilölle. Nuorten ja lasten joukkuelippuun kuuluu pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Joukkueliput tilataan tästä >>

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.

HUOM! Jos olet Viron kansalainen, sinun tulee ostaa lippu Viron kannattajasektoriin. Viron kannattajasektorin liput myydään Viron Jalkapalloliiton kautta. Myös N-sektori on lähtökohtaisesti varattu Viroa kannattaville eli jos olet Suomen kansalainen mutta kannatat Viroa, kannattaa ostaa lippu N-sektoriin. Muissa sektoreissa ei turvallisuussyistä sallita Viron lippuja ja/tai pelipaitoja tai muita tunnuksia.