Nations League ottelu Suomi - Unkari

Huuhkajat kohtaa Nations Leaguen avausottelussa Unkarin 8.9. klo 19.00 Ratinan Stadionilla, Tampereella.

Liput ennakkoon Ticketmasterista >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Huom! C1-sektori on anniskelukatsomo. Katsomoon pääsy on kielletty alle 18-vuotiailta.

Ennakkoon* Portilta
A-katsomo 53,50 / 38,00 / 28,00 € 60 / 44 / 34 €
B-katsomo (B2-B7) 43,00 / 31,00 / 22,50 € 45 / 32 / 25 €
B-katsomo (B1 ja B8) 33,00 / 24,00 / 17,50 € 39 / 30 / 23 €
Päätykatsomot (C ja D) 22,50 / 16,50 / 11,00 € 28 / 22 / 16 €
Joukkueliput*** 254 / 214 / 154 €
Pelipassialennus - 5 €**
Paketti (Suomi-Unkari ja Suomi-Kreikka)****

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Pelipassialennus koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.
*** Joukkuelippuja on tarjolla aikuisille, nuorille ja lapsille. Aikuisten joukkuelippu sisältää pääsylipun 16 henkilölle. Nuorten ja lasten joukkuelippuun kuuluu pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Joukkueliput tilataan tästä >>
**** Ostaessasi lipun Suomi-Unkari -otteluun, saat lipun Suomi-Kreikka -otteluun -50% alennuksella. Voit tilata lippupaketteja tästä >>

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.