Ilmianna futisäiti!

Jalkapallojuniorin vanhemman arki ei aina ole pelkkää juhlaa. Loputon määrä kuskaamista, pelikamojen pesua, eväiden tekoa ja kentän laidalla värjöttelemistä. Nuo arkiset asiat ovat kuitenkin juuri ne, jotka jokainen pelaaja tulee muistamaan koko ikänsä. Se miten aina löytyi kyyti treeneihin, puhtaat pelikamat, eväät turnausreissulle ja kannustava ääni katsomosta silloinkin kun kentällä ei mennyt ihan putkeen. Futisäiti - olet tärkeä! <3

siksi Haluamme muistaa sinua äitienpäivänä!

Ilmianna itsesi meille alla olevalla lomakkeella. Jos sinulla on vinkki, jonka olet oppinut vuosien varrella, ja jonka haluaisit jakaa muille futisäideille heidän arkensa helpottamiseksi, kirjoita se myös alla olevaan kenttään.

Kaikki ilmiannetut futisäidit saavat äitienpäivänä sähköpostiinsa onnitteluvideon Suomen maajoukkueilta, leikkimielisen futisäidin selviytymispaketin, jossa on vinkkejä helpottamaan futisarkea, sekä kutsun tulla katsomaan veloituksetta Suomen naisten A-maajoukkueen MM-karsintaottelua Itävaltaa vastaan perjantaina 8.6. Telia 5G Areenalle Helsinkiin. Lisäksi kaikkien ilmiannettujen futisäitien kesken arvotaan kaksi Palloliiton kumppaneiden lahjoittamaa palkintoa, ja kaikkien vinkkinsä jättäneiden kesken lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan:

• Viking Linen lahjakortti, joka oikeuttaa kahden hengen risteilyyn Helsingistä Tukholmaan LYX-hytissä (arvo n. 300 €)
  • Yksi yö kahdelle hengelle vapaavalintaisessa Sokos Hotellissa sisältäen aamiaiset (arvo n. 130 €)
  • 100 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan (arvotaan vain vinkkinsä jättäneiden kesken)

Huom! Älä käytä lomakkeessa emoji-merkkejä, sillä ne voivat aiheuttaa virheilmoituksen.

Jos sinulla on vinkki, jonka haluat jakaa muille futisäideille arjen helpottamiseksi, kirjoita se tähän! Vinkin jättäneiden kesken arvotaan 100 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan.
Osallistua voi sukupuoleen katsomatta. Katso arvonnan säännöt
Jotta voimme lähettää sinulle äitienpäivänä onnittelukirjeesi, futisäidin selviytymispaketin, ja ilmaisen kutsun otteluun, edellyttää kampanjaan osallistuminen sähköisen suoramarkkinointiluvan antamista. Kampanjan päättymisen jälkeen saat jatkossa Suomen Palloliiton sähköisen kuukausikirjeen, jossa on Palloliiton ja sen kumppaneiden tarjoamia futisperheen erikoisetuja, maajoukkueen treenivideoita ja kuukauden arvontoja. Suomen Palloliitto käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteensa mukaisesti. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.