Huuhkajat-futisleiri

Suomen Palloliitto, Nike ja Stadium tarjoavat seurojen käyttöön Huuhkajat-futisleiri konseptin, jonka avulla seura voi luoda oman futisleirin/-koulun maajoukkueteemalla.

Katso videolta tunnelmapaloja TuPSin järjestämältä leiriltä.

Huuhkajat-futisleirit ovat seurojen tai Palloliiton piirien järjestämiä kaikille lapsille avoimia futisleirejä (järjestäjä saa päättää kuitenkin esim. minkä ikäisille paikallinen leiri järjestetään). Järjestäjät päättävät itse jalkapallokoulujen tarkasta ajankohdasta, kestosta, hinnasta yms. Palloliitto suosittelee leiriä järjestettäväksi koulujen kesäloma-aikaan ja kestoksi 3-5 päivää. Palloliitto varaa oikeuden rajoittaa järjestettävien leirien määrää. Leiri voidaan nimetä myös Helmarit-futisleiriksi tai leirin sisällä voidaan järjestää tytöille oma Helmarit-osio.

Pilottileirin ohjelmarunko
Päivät 1 ja 2
9.00 Kokoontuminen/nimenhuuto
9.15 Alkulämmittely (hipat)
9.30 Harjoitus 1
10.30 Harjoitus 2
11.00 Harjoitus 3
11.15-11.40 Ruokailu
12.00 Harjoitus 4
12.30 Pelit
13.00 Lopetus/IP-kerho
Lisäksi jokainen ryhmä käy kerran molempina päivinä videopajalla sopivassa välissä

Päivä 3
Aamupäivällä lajisovellukset, iltapäivällä leiricup (ohjaajat tuomareina/valmentajina)
Muiden lajien soveltamista jalkapalloon, voit myös keksiä omia
Sovella ryhmän mukaan kentän kokoa ja sääntöjä

Huuhkajat-futisleirin paketit
Järjestävät seurat/piirit tilaavat lähimmästä Stadiumin Teamsales myymälästä (myymälät löydät www.stadiumteamsales.fi, sivun alalaidassa näet kaikki myymälät)  jokaiselle osallistuvalle lapselle Huukajat-futisleirin pelaajapaketin, johon kuuluu Suomi-pelipaita ja juomapullo sekä alennuskuponki Stadiumin myymälään (koskeen vain Niken tuotteita). Lisäksi seuroilla on mahdollisuus tulostaa itse Huuhkajat-futisleiri diplomit osallistujille. Pelaajapaketin hinta järjestäville seuroille/piireille on 17,99 euroa. Lisäksi Palloliitosta tulee ohjaajien apumateriaali Huuhkajat-futisleirin järjestäjille. Ohjaajille on tarjolla myös oma paketti (lyhyt- ja pitkähihaiset paidat). Tarkemmat tiedot Stadium Teamsales-myymälöistä. Pakettien toimitusaika on 4 viikkoa.

Seuroilla on nyt mahdollisuus anoa Huuhkajat-futisleirin järjestämisoikeuksia alla olevalla lomakkeella.

Lisätietoja:
jukka.salasuo(a)palloliitto.fi