Futisisä - ilmianna itsesi meille!

Suomalainen jalkapallo ei pyörisi ilman futisisiä. Futisisä on tsemppaaja, huoltaja, kuskaaja, valmentaja... Lista on vakuuttava. Futisisä, olet mahtava!

siksi Haluamme muistaa sinua isänpäivänä!

Ilmianna itsesi meille alla olevalla lomakkeella. Kaikki ilmiannetut futisisät saavat isänpäivänä sähköpostiinsa onnitteluvideon Jari Litmaselta ja Huuhkajilta. Lisäksi kaikkien ilmiannettujen futisisien kesken arvotaan mahtavia palkintoja:

• 3 kpl kahden hengen VIP-paketteja Huuhkajien vuoden 2019 EM-karsinnan kotiotteluun ja tapaaminen Jari Litmasen kanssa! Tapaamisen lisäksi VIP-paketti sisältää kahdelle hengelle (arvo n. 500 €):
    • VIP-tilaisuuden ja ruokailun ennen ottelua
    • Otteluliput Huuhkajien EM-karsintaotteluun
    • Yhden yön hotellimajoituksen kahden hengen huoneessa ottelun jälkeen sekä matkat otteluun
  • Volkswagen e-Golf täyssähköauto kuukaudeksi käyttöön (arvo 600 €)
  • 100 euron lahjakortti Maajoukkueen verkkokauppaan
  • 100 kpl Ruudun 2 kuukauden lahjakortteja (arvo 19,90 €)
  • 5 kpl Veikkauksen taskulamppuja (arvo 16,53 €)

Tarkemmat tiedot palkinnoista löytyy kampanjan säännöistä.

Huom! Ethän käytä lomakkeessa emoji-merkkejä! Ne saattavat aiheuttaa virheen lomaketta lähetettäessä.

Osallistua voi sukupuoleen katsomatta. Katso arvonnan säännöt
Jotta voimme lähettää sinulle isänpäivänä onnittelukirjeesi, edellyttää kampanjaan osallistuminen sähköisen suoramarkkinointiluvan antamista. Kampanjan päättymisen jälkeen saat jatkossa Suomen Palloliiton sähköisen kuukausikirjeen, jossa on Palloliiton ja sen kumppaneiden tarjoamia futisperheen erikoisetuja, maajoukkueen treenivideoita ja kuukauden arvontoja. Suomen Palloliitto käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteensa mukaisesti. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.