Futisäiti - ilmianna itsesi meille!

"Loputon määrä rakkautta riittää varsin mainiosti päivästä toiseen treeni- ja peliasujen pyykinpesuun, kuskaamiseen, kannustamiseen, ilon ja pettymyksen kyynelten pyyhintään, terveellisestä ruokavaliosta huolehtimiseen ja futiksen salaisuuksien ymmärtämisen yrittämiseen. Olla kuulolla ja olla läsnä, aidosti, silloinkin, kun se aamuherääminen turnausbussiin saa kiukun leimahtamaan. Kyllä se kiitos nuorelta tulee: joskus jopa lausuttuina sanoina, mutta ennen kaikkea hyväksyntänä sille, että äiti on pelikentän laidalla vieläkin, vaikka ikää pelurilla on jo nuoren naisen verran. Siinä on minun futisarkeni kulmakivi: ei mitään taikoja, pelkkää puhdasta tunnetta!" -Futisäiti Ulla

Siinä on futisäiteys kiteytetty aika upealla tavalla! Suomalainen jalkapallo ei pyörisikään ilman futisäitejä.

siksi Haluamme muistaa sinua äitienpäivänä!

Futisäiti, ilmianna itsesi meille alla olevalla lomakkeella. Kaikki ilmiannetut futisäidit saavat äitienpäivänä sähköpostiinsa onnittelukirjeen. Lisäksi kaikkien ilmiannettujen futisäitien kesken arvotaan mahtavia palkintoja:

Tarkemmat tiedot palkinnoista löytyy kampanjan säännöistä.

Huom! Älä käytä emoji-merkkejä lomakkeessa, sillä ne voivat aiheuttaa virheilmoituksen.

Osallistua voi sukupuoleen katsomatta. Katso arvonnan säännöt
Huom. Mikäli et liity postituslistalle, emme voi lähettää sinulle äitienpäivän kirjettäsi. Suomen Palloliitto käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteensa mukaisesti. Suoramarkkinointilupa on milloin tahansa peruutettavissa.