P13(2007)

Poikien P13 Huuhkajapäivät kaudella 2019-2020 on suunnattu 2007 syntyneille pojille

Läntisen alueen C osa-alue (Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaa)
Huuhkaja- ja Helmaripäivät on Suomen Palloliiton pelaajakehitystapahtuma, jossa yhdistyvät pelaajatarkkailu ja valmennusosaamisen kehittäminen. Pelaajakehitystapahtumien keskiössä on peli ja sen kehittäminen sekä pelaajien että valmentajien näkökulmasta. Valmentajat tulevat saamaan ennen tapahtumia ennakkotehtäviä pelaamisesta ja itse tapahtumissa ottelut kuvataan ja käydään läpi kouluttajien ohjauksessa. Pelaajilta vaaditaan hyvää valmistautumista tapahtumiin ja keskittymistä paikan päällä.

Pelaajan laadukas arki on iso teema seuraaville vuosille suomalaisessa jalkapallossa. Tämän vuoksi vuoden aikana pidettävissä Huuhkaja-ja Helmaripäivissä käsitellään myös kokonaisvaltaista urheilijaksi kasvamista oikeanlaisen harjoittelun, ravinnon ja levon sekä ajan- ja elämänhallintaan liittyvien asioiden osalta. Huuhkaja- ja Helmaripäivät on osa suomalaisen jalkapalloilijan pelaajapolkua ja antaa työkaluja pelaajien laadukkaaseen arkiharjoitteluun.

Valmentajina toimivat seurajoukkueiden valmentajat ja heitä tutoroi oman seuran valmennuspäälliköt tai vastaavat henkilöt. Tapahtumat järjestetää Palloliiton Läntisen alueen organisoinnista vastaava henkilö.
Lisätietoa Läntisen alueen koulutuspäällikkö Sami Nikkola (sami.nikkola(at)palloliitto.fi / 050-595 6279) ja koulutusasiantuntija Ari Kervinen.

P13 Huuhkajapäivien ohjelma
Toiminta-aika klo 08.30-16.00 (Tapahtumakohtaiset muutokset mahdollisia!)

Osallistuvat joukkueet määräytyvät ikäluokan valmentajapalaverin 5.11. jälkeen: 4-8 joukkuetta per lohko. Taso 1 pelataan 11 v 11 pelimuodolla ja taso 2  8 v 8 pelimuodolla.
Taso 1
Taso 2

Lohko muutokset mahdollista kauden aikana. Muut yksittäisistä seurajoukkuepelaajista tehdään Huuhkaja UTD joukkue tai sijoitetaan näihin joukkueisiin.

Valmentajapalaveri / Tränarmöte  P-07 ikäluokan valmentajille tiistaina 5.11. klo 18.00 alkaen Norrvallassa, Vöyri. Ilmoittautuminen 30.10. mennessä: sami.nikkola(at)palloliitto.fi

Huuhkajapäivä (lohko) Aika Paikka Kutsu
Valmentajapalaveri / Tränarmöte 5.11.2019 Norrvalla, Vöyri Ilm. 30.10.
1.kierros
Taso 1 3.12.2019 Fennia Arena, Vaasa Kutsu
Taso 2 14.12.2019 Kipparihalli, Kokkola Kutsu
2.kierros
Taso 1 + 2 VK 6 / Vahvistetaan lähiaikoina!   Kutsu
3.kierros
Taso 1 8.4.2020 Tellushalli, Pietarsaari Kutsu
Taso 2 Vahvistetaan lähiaikoina!   Kutsu

Huom! Ohjelma on alustava. Muutokset ohjelmassa mahdollisia!