Tulevat tapahtumat

15.12 - 16.12

Tervetuloa FC Kuusysi P07:n järjestämään Rengastoppi turnaukseen Pajulahtden halliin 15.-16.12.2018.

15.12 - 16.12

Joulumielen turnaus, johon on hyvä lopettaa syyskausi ja aloittaa joulun odotus. Paikan päällä vierailee myös jouluinen henkilö.

Nurmijärven Jalkapalloseura järjestää 15-16.12.2018 jalkapalloturnauksen Klaukkalan urheilualueella (Kuntotie, Klaukkala)

Turnauksessa on sarjat 2008-2009 syntyneille pojille 1-päiväiset sarjat ja pelimäärä 4 peliä/peliryhmä. Aikuisille leikkimieliset sarjat, 4 peliä/peliryhmä.

SARJAT:

P2009 kilpa, haaste ja harraste  (5 joukkuetta per sarja, 4 peliä x 25 min , pelit 8v8)

P2008 kilpa, haaste ja harraste (5 joukkuetta per sarja, 4 peliä x 25 min, pelit 8v8)

Pelataan Palloliiton säännöillä, pelinohjaajat ohjaavat pelejä.

Hinta  155 e/joukkue

Palkinnot: 2 kpl zemppari-palkintoa per joukkue, jokainen pelaaja voi osallistua veloituksetta arvontaan (arvotaan 3 tuotepalkintoa).

Aikuiset:

Kaksi harraste-sarjaa aikuisille, joissa pelit  5v5, 4 peliä x 20 min.

- Tonttumieliset  hummailijat   (vähäinen pelikokemus tai ei ollenkaan)

- Pukin pelimiehet ja mimmit (pelikokemusta, tavoitteellisempaa peliä)

Hinta 165 €/joukkue.  Palkintona jaetaan zemppari per ryhmä.

Tiedustelut turnaukset@njs.fi

Tervetuloa mukaan

Klaukkala
15.12

JäPS talviturnaukset 2018-2019

Järvenpää
09.00
2.1 - 6.1

Tervetuloa ensimmäiseen jalkapallon Vantaa Winter Cup talviturnaukseen 2-6. tammikuuta 2019

www.vantaawintercup.com

Turnaus on Suomen isoin talviturnaus ja sen pelipaikkoina on viisi jalkapallohallia Vantaan ja Helsingin alueilla lähellä Helsinki-Vantaan lentokenttää.

Turnaus järjestetään  7-15-vuotiaille pojille (2012-2004-syntyneet) ja 7-13-vuotiaille tytöille (2012-2002-syntyneet). Vantaa Winter Cup turnaukseen sopii mukaan 250 joukkuetta

Turnausjoukkueille tarjolla koulumajoitusta Vantaalla Jumbon kauppakeskuksen yhteydessä Kartanonkosken- ja Pointin kouluilla.

Kouluruokailut järjestetään myös näiden koulujen yhteydessä.

Turnausjoukkueille tarjolla hotellimajoitusta Sokos Hotels Flamingossa Jumbon kauppakeskuksen yhteydessä.

Vantaa
08.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt