Tulevat tapahtumat

2.1 - 6.1

Tervetuloa ensimmäiseen jalkapallon Vantaa Winter Cup talviturnaukseen 2-6. tammikuuta 2019

www.vantaawintercup.com

Turnaus on Suomen isoin talviturnaus ja sen pelipaikkoina on viisi jalkapallohallia Vantaan ja Helsingin alueilla lähellä Helsinki-Vantaan lentokenttää.

Turnaus järjestetään  7-15-vuotiaille pojille (2012-2004-syntyneet) ja 7-13-vuotiaille tytöille (2012-2002-syntyneet). Vantaa Winter Cup turnaukseen sopii mukaan 250 joukkuetta

Turnausjoukkueille tarjolla koulumajoitusta Vantaalla Jumbon kauppakeskuksen yhteydessä Kartanonkosken- ja Pointin kouluilla.

Kouluruokailut järjestetään myös näiden koulujen yhteydessä.

Turnausjoukkueille tarjolla hotellimajoitusta Sokos Hotels Flamingossa Jumbon kauppakeskuksen yhteydessä.

Vantaa
08.00
5.1
Tuusula
(Koko päivä)
5.1

JäPS talviturnaukset 2018-2019

Järvenpää
09.00
12.1
Lohja
08.00
12.1

JäPS talviturnaukset 2018-2019

Järvenpää
09.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt