Tulevat tapahtumat

16.11
16.11 - 17.11

Nurmijärven Jalkapalloseura järjestää talvikaudella 2019 -2020 minareita useassa eri ikäluokassa lämmitetyllä Nurmijärven Sähkö -areenalla Klaukkalan urheilupuistossa (Kisatie, Klaukkala).
Poikien minarit järjestetään ikäluokissa P8-P11 (v. 2012-2009 syntyneet) Valittavina tasoina on kilpa-, haaste- ja harrastetaso. Pelejä 3/joukkue/päivä. Pelit pelataan aikavälillä 16.11.2019-29.3.2020.Toivotamme myös tyttöjoukkueet mukaan pelaamaan poikajoukkueiden kanssa.

Tyttöpelipäivät järjestetään ikäluokissa T8-T13 (v. 2012-2007 syntyneet; Tytöt 2010-2007 pelit ovat tarkoitettu haastetason joukkueille). Pelejä 3/joukkue/päivä. Pelit pelataan aikavälillä 9.11.2019 – 21.3.2020.

Klaukkala, Nurmijärvi
09.00
23.11
30.11
30.11

Tervetuloa NappulaMinareihin!

Nurmijärven Jalkapalloseura järjestää talven 2019-2020 aikana Minareita P/T7-P7/T6 (2013-2014) syntyneille tytöille ja pojille.

Pelit pelataan 5v5 peleinä. Peliaika 1 x 20 min ilman puoliaikaa, 5 minuutin välit pelien väleissä. Klaukkalan urheilualueella (Kuntotie, Klaukkala).

Minarit ja maksut

La 9.11, la 30.11.2019, la 1.2, la 29.2, la 21.3.2020 – kaikissa klo 9-12 ja alla olevat sarjat

P2013 enemmän pelanneet 3 joukkuetta

P2013 vähemmän pelanneet 3 joukkuetta

P2014/ Tytöt 2013  ei tasoa  4 joukkuetta

Pelit 5v5  ( maalivahti + 4 kenttäpelaajaa, joukkueen koko max. 9 pelaajaa)

Säännöt

Turnauksessa pelataan Palloliiton Kaikki Pelaa- säännöillä. Tutustu tarkemmin sääntöihin täällä. Kaikille pelaajille diplomit ja 1 tsempparipalkinto per ryhmä. Oheistoiminnasta infotaan myöhemmin!

Ajo-ohjeet ja pysäköinti

Turnaus pelataan Klaukkalan Urheilupuistossa osoitteessa Kisatie 9, 01800 Klaukkala. Pysäköintitilaa löytyy kenttien läheisyydestä. Opastus paikan päällä.

Turnauksen ja alueen palveluita

• Edullinen ja monipuolinen tarjonta paikan päällä turnauskahvilassa!
  • Kaupat, apteekki sekä muut Klaukkalan keskustan palvelut lähellä
  • Lähin Otto-automaatti osoitteessa Liikekuja 1

Lisätiedot

Minareita koordinoi Tove Sannholm, 044-5454005. Jos tarvitset lisätietoja, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen nappulat@njs.fi. Vastaamme mahdollisimman pian!

Ilmoittautuminen:

Joukkueet voivat ilmoittautua osoitteessa: https://www.njs.fi/nappulat/nappulatapahtumat/nappulaminarit/ilmoittautuminen/

Ilmoittautuneet näet osoitteesta: https://www.njs.fi/nappulat/nappulatapahtumat/nappulaminarit/ilmoittautuneet/

Klaukkala, Nurmijärvi
09.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt