Tulevat tapahtumat

18.8
Espoo

EsPa - Iso Omena -turnaus elokuussa 2018

EsPa - Iso Omena -turnaus järjestetään elokuussa 2018 Espoon Matinkylän jalkapallonurmilla ja se on suunnattu 2007-2012 -ikäluokkien joukkueille. Turnausviikonloppuja on kaksi:

11.-12.8.2018 Ikäluokat 2008, 2009 ja 2012

18.-19.8.2018 Ikäluokat 2007, 2010 ja 2011

Espoo
18.8
Orimattila

TYTTÖJEN INTERSPORT-TURNAUS 18.–19.8.2018

Hyvinkään Palloseura järjestää 18.–19. elokuuta Hyvinkäällä Intersport-jalkapalloturnauksen vuosina 2006–11 syntyneille tyttöjuniorijoukkueille. Vanhemmille ikäluokille turnaus on 2-päiväinen, nuoremmille 1-päiväinen.

Pelimuodot ja sarjat ikäluokittain

• T06/07: kilpataso 8v8 ja haaste/harrastetaso 8v8
  • T08/09: kilpataso 8v8 ja haaste/harraste 5v5
  • T10/11: enemmän pelanneet 5v5 ja vähemmän pelanneet 5v5

8v8 sarjoissa turnaus kaksipäiväinen ja 5v5 sarjoissa yksipäiväinen. Peliaika on kaikissa sarjoissa 1 x 25 min. Otteluita 3-4 päivässä/joukkue.

Kentät

Kankurin liikuntapuiston (Torikatu 20, 05800 Hyvinkää) luonnonnurmi- ja tekonurmikentät.

Palkinnot

Ikäluokissa T06/07 ja T08 sarjojen kolme parasta joukkuetta palkitaan mitalein, ja sarjojen voittajajoukkueet saavat pokaalin. Nuoremmissa ikäluokissa kaikki pelaajat saavat mitalin ja turnausdiplomin.

Osallistumismaksut

8v8-sarjat (kaksipäiväinen): 215 €/joukkue

5v5-sarjat (yksipäiväinen): 120 €/joukkue

Peruutusehdot

Peruutus on mahdollista 30.6.2018 saakka.

Turnausvastaava Petri Harainen
petri.harainen@hyps.fi

Hyvinkää
(Koko päivä)

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt