Tulevat tapahtumat

18.1
Lohja
18.1 - 19.1

Nurmijärven Jalkapalloseura järjestää talvikaudella 2019 -2020 minareita useassa eri ikäluokassa lämmitetyllä Nurmijärven Sähkö -areenalla Klaukkalan urheilupuistossa (Kisatie, Klaukkala).

Poikien minarit järjestetään ikäluokissa P8-P11 (v. 2012-2009 syntyneet) Valittavina tasoina on kilpa-, haaste- ja harrastetaso. Pelejä 3/joukkue/päivä. Pelit pelataan aikavälillä 16.11.2019-29.3.2020.Toivotamme myös tyttöjoukkueet mukaan pelaamaan poikajoukkueiden kanssa.

Tyttöpelipäivät järjestetään ikäluokissa T8-T13 (v. 2012-2007 syntyneet; Tytöt 2010-2007 pelit ovat tarkoitettu haastetason joukkueille). Pelejä 3/joukkue/päivä. Pelit pelataan aikavälillä 9.11.2019 – 21.3.2020.

Klaukkala, Nurmijärvi
09.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt