Seurojen Ääni - Helsinki ja Uusimaa

Seurojen Ääni -seuraseminaari (ent. Isännän Ääni) on vuosittainen kohtaaminen alueen seurojen kesken. Tavoitteena on vahvistaa jalkapalloperheen yhtenäisyyttä, kehittää osaamista jakamalla hyviä malleja sekä nostamalla esiin onnistumisia.  Lisäksi tavoitteena on edistää strategisia valintoja seuratoiminnassa.

Uudenmaan ja Helsingin vuoden 2018 Seurojen Ääni -seuraseminaari järjestetäänTuusulassa 2.-3.2.2018. Varsinainen seminaari ja ohjelmaan merkityt tarjoilut ovat seuralle maksuttomia. Seurasta voi tulla useampi osallistuja. Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoituskuluista. Seminaarin ohjelma on osittain jaettu teemoihin ja kannustamme saman seuran edustajia jakautumaan eri ryhmiin. Paikkoja olemme varanneet 130.

Aika: 2.2. klo. 16.30-3.2. klo 13.00
Paikka: Hotelli Gustavelund, Kirkkotie 36, 04310 Tuusula

Ohjelma. Mukana on hieno kattaus asiantuntemusta ja näkemystä seuratoiminnan eri osa-alueista. Tervetuloa mukaan antamaan oma panoksesi.

Ilmoittautuminen linkin kautta on päättynyt. Jos haluat vielä mukaan, niin laita viestiä taneli.haara(a)palloliitto.fi.
Majoittuminen: Varaukset suoraan Gustavelundista reception@gustavelund.fi, puh. 09- 273 751. Mainitse varauksessa "Seurojen Ääni" (1 hh 85 €, 2 hh 110 €).

Seminaarissa on käytössä vuorovaikutteinen viestiseinä. Se tarjoaa mahdollisuuden lähettää seinälle kommentteja, kysymyksiä ja ajatuksia sekä osallistua äänetyksiin. Tunniste tapahtumalle on #ESA18. Pienet muutokset mahdollisia. Seminaarista on luvassa myös suora lähetys niille, jotka eivät paikalle pääse.

Lisätiedot:
Matti Räisänen, 050 5223696