Soveltava toiminta

Jalkapallon erityisryhmiä on useassa seurassa piirimme alueella. Tavoitteemme on lisätä mm. vammaisten ja pitkäaikaissairaiden (ns. erityisryhmiin kuuluvien) lasten ja nuorten mahdollisuuksia osallistua urheiluseuratoimintaan jalkapallon parissa.

Uudenmaan piirissä pelataan aikuisten sarjoissa 7v7 -pelimuodolla, nuorissa 8v8 -pelimuodolla. Sarjan osallistumismaksu kaudella 2017 on 88€, lisäksi peritään erotuomarin palkkio- ja matkakulut sekä mahdollinen kenttävuokra. Sarjat järjestetään yhdessä Helsingin piirin kanssa.
Kauden avaustiedote täältä >>

Soveltavan jalkapallo peli-illat
Uutta piirin tarjonnassa on soveltavan jalkapallon peli-illat. Ryhmille järjestetään yhdessä Helsingin piirin kanssa 8v8-pelimuodolla pelattavia peli-iltoja. Ajankohdat selviävät tarkemmin kevään aikana.

Peli-iltojen järjestäjähaku on käynnissä, lue lisää.

Soveltavaa jalkapallotoimintaa järjestävät seurat Uudenmaan piirissä

Seura Yhteyshenkilö
Espoo Palloseura (Espoo)  Janne Ahovaara
FC Honka Erkka (Espoo) Päivi Helander
FC Honka Karhut (Espoo) Minna Huusko
FC Kuusysi (Lahti) Jarmo PelliKati Kulmalahti
I-HK (Vantaa) Harry Seidler
JäPS (Järvenpää) Kaisa NieminenMarjo Hellberg
KJS (Karkkila) Pasi KauppinenTiina Okkonen
KoiPS (Vantaa) Noora Mikola
NJS (Nurmijärvi) Lasse Keski-Loppi
NuPS (Vihti) Janne Laine
RiPS (Riihimäki) Eero Hynynen
VJS (Vantaa, Myyrmäki) Hilu Pelander

Soveltavaa jalkapalloa järjestäville seuroille sekä muille asiasta kiinnostuneille tahoille on järjestetty vuosittain Suomen Palloliiton, Suomen Invalidien Urheiluliiton, Suomen Kehitysvammaisten Liikunta ja Urheilun kanssa koulutus- ja neuvottelupäivä. Vuodesta 2005 alkaen koulutus- ja neuvottelupäivä on järjestetty Kaikki Pelaa -karuselli -tapahtuman yhteydessä. Tapahtuman järjestämisestä on vastannut Suomen Palloliitto yhdessä Uudenmaan piirin ja Koivukylän Palloseuran kanssa.

Lisätietoja soveltavasta jalkapallosta.

Mikäli huomaat että oma seurasi puuttuu listasta, lähetä sähköpostia >>