Syksy 2019

TAITOKISAKOULUT SYKSY 2019

Uudenmaan piiri järjestää suositut taitokisakoulut syksyllä 2019 Laaksolahden jalkapallohallissa. Suorituspaikat, -pallot ja -välineet ovat samat, kuin piirin taitokilpailuissa marraskuussa.

Mukaan voidaan ottaa vain 75 pelaajaa/päivä, joten varaa paikkasi ajoissa. Mukaan voi ilmoittautua, myös useammalle päivälle.

HUOM! Vain 7-8 pelaajaa / opetusryhmä !

Tapahtuma järjestetään Laaksolahden jalkapallohallissa ! Hinta 35€/päivä.

ILMOITTAUTUMINEN: Auki

Taitokisakoulu TI 15.10.2019 klo 09.00-15.30 Ilmoittaudu mukaan tästä
Taitokisakoulu KE 16.10.2019 Klo 09.00-15.30 Ilmoittaudu mukaan tästä

HUOM! Taitokisakoulut järjestetään Etelän syyslomaviikon kanssa päällekkäin, jotta poissaoloja koulusta ei tulisi.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja:
Toni Räisänen

_________________________________

Leirien peruutusehdot:
Mikäli leiriosallistuminen perutaan eräpäivän jälkeen ilman pätevää syytä, peritään osallistumismaksusta 50% ja jos peruminen tapahtuu viikkoa ennen tapahtumaa, ei osallistumismaksua enää palauteta. Tämä sen vuoksi, että myös meidän täytyy vahvistaa varauksemme  riittävän ajoissa. Sairas tapauksissa peruutus on maksuton lääkärintodistusta vastaan. Palloliitton Uudenmaan piiri pidättää oikeuden peruuttaa tapahtuman, jos ilmoittautumisia ei tule tarpeeksi. Ilmoitus peruutuksesta tulee tapahtua viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.