Taitokilpailut

Taitotapahtumat

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää taitotapahtumia vuosittain syksyllä ja keväällä. Taitokilpailulajeilla on pitkät perinteet Suomen Palloliitossa.
Ennätystulokset>>

Taitokisakoulut järjestetään ennen piirin virallisia taitokilpailuja. Koulussa käydään taitokisalajit läpi perusteellisesti ja harjoitellaan oikeaa suoritustekniikkaa sekä tehdään päivän päätteeksi kokonaissuoritukset. Taitokisakoulut järjestetään lokakuussa ikäluokille 2006-2009. Ilmoittautuminen käynnissä
Syksy 2017>>
Kevät 2018>>

Taitokilpailut järjestetään vuosittain loka-marraskuussa. Vuoden 2017 taitokilpailut järjestetään Laaksolahden jalkapallohallissa vuonna 2002-2009 syntyneille tytöille ja pojille. Ajankohta on 1.-5.11.2017. Ilmoittautuminen keskitetysti seurasta 23.10.2017 mennesä.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään 2.12.2017 Oulussa.

Taitokilpailusäännöt 2017

Taitomerkit ovat junioreille konkreettinen mittari omasta kehittymisestä. Taitokilpailulajeihin on luotu merkkisuoritusluokittelu (pronssi-hopea-kulta). Tyttöjen ja poikien eri ikäluokissa on omat merkkirajansa, jotka löytyvät taitokilpailusäännöistä. Seurat voivat ostaa merkin suorittaneille junioreilleen taitomerkit suoraan osoitteesta sporttikauppa@valo.fi

Lisätietoja:
Toni Räisänen