Tulevat tapahtumat

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup

(Koko päivä)

IMC 2018, Itämeri Cup 27.7 - 29.7.2018
Tervetuloa aurinkoiseen Hankoon, suomen eteläisinpään kaupunkiin! Kaupungin yli 30 km hiekkarantaa ja mahtavat nurmikentät tarjoavat upeat puitteet onnistuneelle haastetason turnaukselle. Kaikki pelit pelataan keskitetysti nurmikentillä Rukkiareenan alueella (Urheilukatu 2).

Kaikki ottelut pelataan Palloliiton sääntöjä noudattaen.

Hanko
10.00
(Koko päivä)

Pelimatkat.com Eloturnaus 2018 Hyvinkäällä 3.-5.8.2018

- Ikäluokat P03-P07

Hyvinkää
13.45

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt