Peruskurssit

Jalkapalloerotuomarin peruskurssi on tarkoitettu uusille, aloittaville erotuomareille. Kesto on yleensä viikonloppu tai kolme arki-iltaa. Kurssilla perustiedot jalkapallosäännöistä sekä muista erotuomaritoimintaan liittyvistä asioista.

Kurssille hakemisen ehdot ovat:

• Syntynyt 2004 tai aiemmin
  • Viestintä tapahtuu sähköisesti, pääasiassa sähköpostilla. Hakijalla tulee olla sähköpostiosoite, jota lukee päivittäin.
  • Vähintään tyydyttävä suomen kielen taito
  • Läsnäolo koko kurssin ajan. Tähän ei myönnetä poikkeuksia
  • Jokaisen hakijan tulee hakea omasta vapaasta tahdostaan. Seuran tai joukkueen ei tule määrätä ketään kurssille
  • Kurssia ei ole tarkoitettu niille, jotka vain haluavat lisätietoa jalkapallosäännöistä toimimatta kuitenkaan erotuomareina. Tavoitteena siis on, että kaikki kurssin osallistujat toimivat erotuomareina 12-vuotiaiden ja vanhempien sarjoissa.

Kurssille haetaan alla olevalla lomakkeella. Hakemuksen ei ole tarkoitus olla karsiva, mutta mikäli ilmoittautumisia on suuri määrä, ei kaikkia valita kurssille. Tällöin valinta suoritetaan ensisijaisesti niistä hakijoista, jotka tulevat toimimaan erotuomareina Tampereen piirin alueella. Menneinä vuosina karsintaa on kuitenkin jouduttu käyttämään vain harvoin. Huom! Tämä kurssi ei oikeuta toimimaan erotuomarina Helsingin piirin alueella.

Kurssi maksaa 20 €.

Kurssien ajankohtia

Tampere, 6.-7.4.2019 (Hakuaika päättyy su 24.3.2019)
La - Su, kumpanakin päivänä n. 10:00 - 17:00
Tampere, tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin

Lisätiedot muista mahdollisista erotuomarin peruskursseista tulevat myöhemmin.

Hakemus kurssille