Ikävaihekoulutukset 5-7,8-11

VALMENTAJAKOULUTUS UUDISTUU

Valmennusosaaminen ja sen vaikuttavuuden vahvistaminen on keskeinen keino pelaajan laadukkaan arjen luomisessa. Tavoitteena on, että jokaisella lapsella ja nuorella on osaava ja koulutettu valmentaja. Tämän tavoitteen myötä Suomen Palloliitto uudistaa valmentajakoulutuksensa rakennetta, sisältöjä, koulutustapoja ja menetelmiä. Uudistus on Palloliiton historian suurin ja tulee entisestään vahvistamaan valmentajien osaamista käytännön kenttätyössä.

Lue lisää koulutusuudistuksesta ja erilaisista koulutuspoluista täältä>>.

Koulutuskuvaukset
57-vuotiaiden ikävaihekoulutus
811-vuotiaiden ikävaihekoulutus

Koulutetun kouluttajan omaavat seurat järjestävät uusia ikävaihekoulutuksia tarpeensa mukaan. Neljään seuraan on jo koulutettu kouluttajat ja koulutamme lisää alla olevan mukaan.  Vielä ei ole tiedossa Ikävaihekoulutuksia tälle vuodelle. Luultavasti sellainen/sellaisia tulee tarjolle.

KOULUTTAJAKOULUTUS

Tavoitteena on saada koulutettua kaikki vähintään D-kurssia kouluttaneet sekä muutama uusi.
Järjestämme kouluttajakoulutuksen Tampereella 27.-28.10. Koulutus on maksuton.
Ilmoita kiinnostuksestasi 30.9. mennessä mikko.tulonen(at)palloliitto.fi.
Jos et ole kouluttanut aiemmin kursseillamme, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus 30.9. mennessä mikko.tulonen(at)palloliitto.fi. Kirjaa hakemukseen mahdollinen sinua esittävä seura, valmentajakokemus, valmennuskoulutukset ja muut soveltuvat koulutukset sekä mahdollinen muu kouluttajakokemus.
Koulutusvaatimuksena on suoritettu C-valmentajakurssi.
Paikkoja on rajatusti, tarvittaessa osallistujat valitaan periaatteella yksi per seura ja aiemmin kouluttaneet edellä.